Sorki, że tak długo mnie nie było. Wiecie, ferie :)
Schodząc z windy sygnał nabiera siły. Ty (ERC-003) i soda II kierujecie się do wejścia do Tajnego Laboratorium. Po drodze nie ma problemów. Przy głównym wejściu, które jest zabezpieczone kodem, pytasz o tajemnicę ludzkości i dostajesz odpowiedź(nie zdradzę tego żebyście mieli niespodziankę(: ). Po chwili jesteście w środku i podchodzicie do Metra. Komputer pyta: Chcesz wejść do Metra? TAK NIE. Jeśli chcecie się bardziej rozerwać proponuję NIE, ale wybór należy do was. Opiszę NIE. Odbywasz niemiłą rozmowę z sondą II. Po chwili twój przewodnik rzuca się do walki. Walka będzie dość łatwa. Trzeba ustawić system na samo zniszczenie i szybko uciekać. Masz 12 minut na znalezienie wyjścia. Po lewej biegnie 5 robopsów i blokują przejście (musisz stoczyć z nimi walkę). Potem należy znaleźć wentylację i uciekać. Gdy rura się skończy idź przed siebie, i pokonuj psy po drodze. Znajdziemy też prezenty które należy koniecznie zebrać (raz to będą duże lekarstwa lub droga karma). Znajdujemy na końcu przejście i prezent. Gdy zbierzemy upominek urodzinowy (Uwaga! To żart!) idziemy dalej, w stronę 2 kropek. Walczymy i idziemy dalej. Idziemy w dół i prosto, a nagle skaczą robopsy. Po walce idziemy do końca i w lewo. Dalej czekają inni ,,kumple'' i toczymy walkę. Ciągle w lewo i oczywiście tam czekają ERC-2000. Gdy kierujemy się w lewo historia się powtarza i zeskakują 3 robopsy. Idziemy (w lewo), w dół i w lewo po raz kolejny. Jak wiadomo po drodze będziemy uczestniczyć w walkach z ERC-2000. ,,Ale, ale... Wyjście! Dwa psy? Co tam!'' Niespodziewanie drzwi zamykają się i ERC-2000 wzywa kolegów i szefa w ubrankach! Walka nas nie ominie. Pokonujemy wszystkich i idziemy dalej (powinno zostać nam około 7-6 minut. Wchodzimy po schodach do góry i tam czeka nas nie lada wyzwanie. Najpierw wypuszczają 2 deinonychy, walczymy. Potem wchodzą w grę 2 tygrysy szablozębne, co sprawia więcej problemów. Kiedy się leczysz podczas walki radzę od razu walczyć gdyż leczenie nastąpi szybciej. Po pokonaniu 4, przychodzi... Nasz przewodnik!!! Ulepszony laserami, super prędkością i kulami elektrycznymi. Odbywasz rozmowę i walczysz. Co jakiś czas spadnie trochę robopsów do pomocy sodzie II.
Jak rozpoznać ataki sondy II :
Elektryczna kula: ERC-X-II (sonda II) wysuwa głowę i otwiera pysk. Lecz nie strzela w jedno miejsce. Dzięki wysuniętej głowie robi koła.
Laser: ERC-X-II staje na dwóch łapach. Spod skrzydeł strzela zabójczym laserem i zaczyna robić kółka.
Super szybkość: ERC-X-II stoi nie ruchomo i przygląda się tobie. Po chwili ,,wystrzeliwuje'' się w twoją stronę. Biegnie tylko w stronę gdzie zaczął start.
Po walce droga zostaje odblokowana. Biegniemy. Ale co to? Dinozaury! Wejścia się zamykają! Biegniemy przed siebie bez walk. Na końcu potykamy się i leżymy. Rozglądasz się szukając wyjścia. Lecz jest za późno. W ten oto sposób umierasz za zwierzęta.
W ten sposób, na końcu metra widzimy leżącego robopsa obrośniętego trawą.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz